رژیم

خرید بک لینک
تا الان 1100 کالری خوردم..هاهاها 100 تای دیگه تا اخر شب میتونم بخورم...یعنی میشه یه چای با شکلات خورد و یا مثلا یه لیوان کاپوچینو..

امروز از ذرت و بستنی قیفی گذشتم واااای باورم نمیشه..انگار روزه ام

خداکیلی رژیم سخته..

ولی این رژیم خوبیش اینه که همه چیییی میتونی بخوری مجبورم ادرسمو عوض کنم...

گنجشک ها...

ما را در سایت گنجشک ها دنبال می‌کنید

برچسب: رژیم لاغری,رژیم کانادایی,رژیم دکتر کرمانی,رژیم غذایی,رژیم غذایی لاغری,رژیم شیر,رژیم,رژیم جنرال موتورز,رژیم پنج دو,رژیم چاقی, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 19:38

صفحه بندی