
امروز از ذرت و بستنی قیفی گذشتم واااای باورم نمیشه..انگار روزه ام
خداکیلی رژیم سخته..
ولی این رژیم خوبیش اینه که همه چیییی میتونی بخوری مجبورم ادرسمو عوض کنم...
گنجشک ها...ما را در سایت گنجشک ها دنبال میکنید
برچسب: رژیم لاغری,رژیم کانادایی,رژیم دکتر کرمانی,رژیم غذایی,رژیم غذایی لاغری,رژیم شیر,رژیم,رژیم جنرال موتورز,رژیم پنج دو,رژیم چاقی, نویسنده: بازدید: 13