150 کالری هم جوجه کباب..
که میشه حدودا 360 کالری..هممم
حدودا 150 هم ماست و بادمجون و ذرت که میشه 510 کالری...
اون ورم یه 700 تا خوردم که میشه 1210 کالری..خوبه..
اگه یه نییم ساعتم برقصم میتونم یه چای با شکلات بخورم..
گنجشک ها...
ما را در سایت گنجشک ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8