تا الان 500 تا خوردم و حدودا 700 تا دیگه دارم...
فک کنم تا الان یک کیلو کم کرده باشم..
دیروز واقعا زیاد خوردم یعنی معمولی خوردم ولی خب کلی چیز میز بود..رومم نمیشد به ارزو بگم که رژیمم خب اخه من استایلم خوبه ولی میخوام به وزن مانکنیم(اصطلاحه) برسم یعنی باید توی دو ماه حدودا 6 تا 7 کیلو کم کنم.حالا
امروز بگم تا الان چی خوردم
صبحانه______
30 گرم نان لواش
یک عدد نیمرو
یک چای با شکلات
________________________
نهار:
40 گرم پنیر لاکتیکی
خیار و گوحه که کالریشون صفره
_____________________
میان وعده:
یک عدد گردو
یک عدد چای با شکلات
یک لیوان نسکافه
___________________
بعدشم دوست داشتم یه چی بخورم 2 تا هویج با خیار خوردم که کالرشون صفره..هاهاهااا
اینجور خوردن خیلی اصولی هستش..از غذا خوردن لذت میبری و غذا خوردن به یه چالش واست تبدیل میشه..بعععله
شروع کردیم واسه امیر هری پاتر میخونیم..هاهااااا با چه رغبتی گوش میده..
بازم نمازمو گذاشتم توی طاقچه لعنت به من.
پاشم برم یه دوش بگیرم و بازم نمازو شروع کنم..
گنجشک ها...ما را در سایت گنجشک ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11