
20 شهریور روز شنبه.. همممم شروع رژیم کالری شماری..6 کیلو اضافه وزن دارم میخوام این 6 کیلو رو توی 2 ماه کم کنم یعنی من برای آبان به وزن 59 اینا میرسم.. یسسسسسسس...
ادامه مطلب
تا الان 1100 کالری خوردم..هاهاهاxa0 100 تای دیگه تا اخر شب میتونم بخورم...یعنی میشه یه چای با شکلات خورد و یا مثلا یه لیوان کاپوچینو.. امروز از ذرت و بستنی قیفی گذشتم واااای باورم نمیشه..انگار روزه ام خداکیلی رژیم سخته.. ولی این رژیم خوبیش اینه که همه چیییی میتونی بخوری مجبورم ادرسمو عوض کنم......
ادامه مطلب